Regulamin Obiektu Nasza Dolina.
- Recepcja czynna jest w godzinach 9.00-18.00
- Przybywający Goście na teren obiektu w pierwszej kolejności zobowiązani są dokonać formalności meldunkowych w recepcji i uregulować należności z tym związane. Otrzymany rachunek i identyfikator należy zachować do końca pobytu.
- Miejsca przydzielane są przez obsługę obiektu.
- Doba pobytowa rozpoczyna się od godz. 15.00 pierwszego dnia pobytu, a kończy się o godz. 12.00 w dniu wyjazdu.
- Po upływie pobytu goście mają obowiązek zgłosić swój wyjazd w recepcji i wymeldować się.
- Przed opuszczeniem terenu należy sprzątnąć zajmowane przez siebie miejsce oraz wynieść śmieci do pojemników na odpady. Odpady należy posortować.
- Osoby zaśmiecające teren, dewastujące sprzęt, wyposażenie oraz otoczenie ponoszą odpowiedzialność materialną za wyrządzone szkody.
- Na terenie obiektu zabrania się:
– wycinania krzewów, kopania dołów i rowów,
– zaśmiecania i zanieczyszczania terenu,
– palenia ognisk poza miejscem wyznaczonym,
– niszczenia urządzeń oraz wyposażenia znajdującego się na terenie,
– uciążliwego grillowania i zadymiania sąsiednich stanowisk, – palenia tytoniu i e-papierosów poza miejscem wyznaczonym
- W sanitariatach zabrania się palenia papierosów, spożywania napojów oraz pokarmów, kąpieli zwierząt, zmywania naczyń oraz przygotowywania posiłków.
- Obowiązuje bezwzględna cisza nocna w godzinach 22.00-6.00.
- Właściciele zwierząt zobowiązani są do posiadania aktualnej książeczki szczepień swojego czworonoga oraz do poruszania się po terenie z nim wyłącznie na smyczy. Właściciele są zobowiązania sprzątać po swoich zwierzętach.
- Zmotoryzowani Goście poruszający się po obiekcie zobowiązani są do zachowania szczególnej ostrożności i przemieszczania się wyłącznie po wyznaczonych alejkach. Obowiązuje ograniczenie prędkości do 10 km/h.
- Plac zabaw przeznaczony jest dla dzieci, które powinny znajdować się pod opieką osoby dorosłej. Za bezpieczeństwo dzieci odpowiedzialni są opiekunowie. Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiedzialność ponoszą rodzice(opiekunowie).
- Obiekt nie odpowiada za zgubione lub skradzione wartościowe przedmioty pozostawione na terenie oraz za ewentualne zniszczenie, uszkodzenie lub kradzież przedmiotów pozostawionych na terenie bez opieki.
- Obsługa obiektu może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin oraz wyrządził szkodę w mieniu obiektu, gości lub szkodę na osobie gościa, pracownika lub innych osób przebywających albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie obiektu.
- Obsługa zastrzega sobie prawo zakazu wstępu na obiekt osób pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających oraz osób poniżej 16-stego roku życia bez opieki dorosłych oraz prawo do usunięcia osób nietrzeźwych i nieprzestrzegających niniejszego regulaminu. W szczególnych przypadkach interwencję może podjąć policja.
- W razie jakichkolwiek uchybień lub spostrzeżonych zagrożeń wszelkie informacje należy kierować do obsługi obiektu.
- Na terenie obiektu goście zobowiązani są do przestrzegania kultury osobistej, zasad współżycia społecznego oraz ogólnych przepisów sanitarno-epidemiologicznych i przeciw pożarowych.
- Każda osoba przebywająca na terenie obiektu obowiązana jest stosować się do postanowień niniejszego regulaminu a pobyt oraz wjazd na teren obiektu jest równoznaczny ze znajomością i akceptacją regulaminu obiektu.
- W przypadku niezastosowania się do poleceń obsługi oraz niniejszego regulaminu, obsługa campingu ma prawo do natychmiastowego usunięcia osób nieprzestrzegających regulaminu.
- Właściciel zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
Życzymy udanego wypoczynku
Administrator Campingu